joi, 26 noiembrie 2009

A fost concertul. De mare clasă. Bestial ;)



O cîntare cum nu vezi des, super-conceeeert! Şi o atmosferă de rock adevărat!
Spitalul de Urgenţă e o mare trupă, albumul cel nou F.P.S e super, Dan Helciug e o mare voce. Iar voi aţi fost, sînteţi într-un mare fel!
You rock, my friends, yeaaah!
Vedeţi şi în poze ce frumuseţe de seară a fost, pe măsură ce le pun. Sper ca, pînă diseară, să le pun pe toate. Am şi filmuleţe, căutaţi-le zilelele următoare pe youtube. I le-am dat şi lui Dan Helciug, le găsiţi şi la el pe site :) 
Cu scuzele de rigoare, vă fac o tristă mărturisire: am probleme majore cu netul, iar la ritmul de melc în care se mişcă şi el, şi computerul, şi upload-urile mele sînt chinuite. Dar mă străduiesc şi nu mă dau bătută ;) 
Ce nu fac eu pentru voi? pe cuvînt de adminessă ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...