luni, 30 noiembrie 2009

Respect, Renee Santana! You're one of a kind, Lady!


Eii, da - chiar îl merită! Tot respectul! 
A făcut un concert extraordinar în R2!  
Nu a fost om să stea pe scaun! 
Nu a fost om să nu vrea să cînte cu ea! 
Cine a fost mai înfipt, a şi dansat cu ea (vezi poze), pentru că e genul de artist total lipsit de fitze. Mai rar aşa ceva ;) 

A fost o oră de muzică adevărată, de aplauze date pentru voce, repertoriu şi feeling, nu pentru cerşit mioritic, gen "vrem aplauzele voastre, minuţele sus" :D 
Oamenii de la sunet se cruceau: "maaama, ce voce are tipa! cum cîntă!" Şi dacă ei, care sînt cîrcotaşi, au zis aşa, păi puteţi să credeţi că aşa e!  
Noi toţi, cei care am fost la concert, am "mirosit" că Renee Santana o să aibă un viitor frumos în muzică, un drum ce duce către vîrf - asta dacă valoarea şi charisma unui artist mai înseamnă ceva ;) 
Şi... surpriză! Am stabilit cu Renee că-şi va filma clipul pentru Europa în R2!!! O să aflaţi la momentul potrivit, am eu grijă! ;) 

M-a rugat să vă transmit că sînteţi un public extraordinar şi că abia aşteaptă următoarea cîntare la noi, cu voi!  
Hugs & kisses, R2 people!   

Un comentariu:

  1. asa cum spuneti, merita tot respectul si din partea mea si a tuturor care au fost acolo!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...